De tweede helft van onze reis - Reisverslag uit Eshowe, Zuid-Afrika van Ans en Onno Vries - WaarBenJij.nu De tweede helft van onze reis - Reisverslag uit Eshowe, Zuid-Afrika van Ans en Onno Vries - WaarBenJij.nu

De tweede helft van onze reis

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans en Onno

16 November 2012 | Zuid-Afrika, Eshowe

In Zululand hebben we een deugdelijke internetverbinding, dus een verslag vandaag.
Vanochtend op tijd uit Jeffreys Bay vertrokken richting de luchthaven van Port Elisabeth. Auto ingeleverd en om 13.15 uur
naar Durban gevlogen. Daar kwamen we om 14.30 uur aan. Auto opgehaald een witte 4x4 Daihatsu Terios (Lijkt op een jeep, dus wij gingen meteen " op safari") Doorgereden naar Eshowe.
De omgeving hier is prachtig : veel heuvels, met hier en daar een dorpje. Ook veel rondavels. Wij verbazen ons over de vele volwassenen en kleine kinderen die langs de autowegen lopen of hangen.
Morgen gaan we met de gastvrouw Sylvia mee naar een Noorse non-profit organisatie Zulufadder.
Hun website is www.zulufadder.org. Wij krijgen onverwachts een kijkje in het echte Zulu- leven. Wat een bof!
Morgen misschien weer internet dan horen jullie hoe het geweest is. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 16 November 2012 - 18:57

Els:

Ik ben blij dat jullie weer in de lucht zijn.
    Het is leuk om jullie reis een beetje te volgen.
    Wat een natuurschoon daar in Z-Afrika!!
    Wij drinken vanavond een glaasje Droe Rooi, dan lijkt het of we ook meedoen.
    Veel plezier en tot morgen!

Els.

Flore:

Hoi, heb natuurlijk meteen de website van Zulufadder opgeroepen. Ben zo zacht als boter geworden na het zien van die schattige kindertjes. Wat goed dat er voor ze gezorgd wordt. Een leuke dag gewenst morgen. We genieten van de goede internetverbinding so far. Bye, Addie en Flore

• 16 November 2012 - 19:24

Flore:

Er ging even iets mis. Sorry voor het aantal van dezelfde reactie. Flore