Wetlands, st Lucia - Reisverslag uit St. Luke, Canada van Ans en Onno Vries - WaarBenJij.nu Wetlands, st Lucia - Reisverslag uit St. Luke, Canada van Ans en Onno Vries - WaarBenJij.nu

Wetlands, st Lucia

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans en Onno

18 November 2012 | Canada, St. Luke

Vandaag door het oostelijk deel van de Wetlands gereden. Van St. Lucia naar Vidal. Weer een prachtig N.P. Open en moerassig met hier en daar een vijver, een meer, de zee met het strand.
De begroeiing is wijds en open.
We hebben in dit park al heel wat wilde dieren gezien, zoals de buffel, nijlpaard, neushoorn,enz. enz.
Een fantastische dag,
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
Ans en Onno

• 18 November 2012 - 23:58

Danne:

dat klinkt als een heerlijk avontuur. De tijd gaat snel, extra genieten!!!!
    hier alles goed. Geen nieuwtjes die wereldschokkend zijn, ook geen kleintje eigenlijk. Morgen weer een nieuwe week. Ook leuk!

xxx

• 19 November 2012 - 10:34

Flore:

Hoi hoi, Zuid Afrika bestaat uit meer dan het zien van grote wilde dieren in hun eigen omgeving, maar het lijken mij toch hoogtepunten van jullie reis. Uiteraard verheug ik me ook op de foto's van vergezichten, mooie natuur en mooie mensen. Gelukkig voor jullie nog tijd genoeg om volop te genieten. Wij hebben gisteren ons jaarlijks zwaaimoment gehad naar Sinterklaas en de pietjes die per stoomboot voor ons raam langs Amsterdam binnenvoeren, begeleid door het gezang van vele kindertjes gezeten in en op allerlei soorten fietsen.